"Kiralık Aşk"Final -Veda...❤️

11:52 AM

bu bir VEDA...💫

Merhabalar, Sevgili blog takipcileri :)
Önceki  gönderilerden  farklı olarak bu sefer ilk ve son kez bi yazı yazmayı karara aldım. Umarım zevkle okursunuz;) Ayırdığınız zaman için önceden teşekkürler

 *Bu bir Veda yazısı*
Biraz geç kalmış bir veda yazısı.Doğrusu ne yazacağımı, düşüncelerimi nasıl doğru bi şekilde ifade edeceğimi uzun zaman düşündüm. Nerden başlayacağıma bi türlü karar veremedim ama galiba en güzeli en baştan;)

*Hiç olmaz dediğiniz şey, gün gelir başınıza gelen en güzel şey oluverir. Bu yüzden inanın ve mucizelere inanmaktan asla vazgeçmeyin. *
Çok fazla dizi izlemeyen,izlediği dizilerden bi kaç bölüm sonra sıkılan bir insanım.Kiralık Aşk-ın ilk fragmanını gördüğümde eğlenceli bi diziye benziyor bi bakarım diyenlerdenim.Çok Sevgili Barış Arduç -u daha önce de bi dizide görüp çok beğenmiştim diye diziyi mutlaka izlenmeli listesine eklemişdim bile:) İyi ki izlemişim İyi ki hayatıma girmiş Kiralık Aşk
Alışık olduğumuz, aynı zamanda çok farklı olan bi masal gibi başladı Kiralık Aşk.
Sıcak naif hikayesi, baş röllerin inanılmaz uyumu,muhteşem kimyası,gerek de  her geçen bölüm daha da devleşen oyunculuklarıyla, masalsı çekimi,şahane kurgusuyla çok geçmedi kendine bağladı...Tabi zaman zaman senaryoda,kurguda olan sorunlardan biraz sıkılsam,üzülsem de hiç bir zaman izlemekden vazgeçemedim. Hayatımda ilk defa,belkide son defa bir diziye ve oyuncularına bu kadar gönülden bağlanmıştım.  (fan kelimesini pek sevmediğim için kullanmıyorum ama tam bir fangirl sayıla bilirdim). Bu yazımda  bir tek sevgili dizime ve oyuncularına veda etmiyorum.Hayatımın çok güzel bir dönemine,süreçine  veda ediyorum.Bu süreçte çok sevindiğim zamanlar da oldu, şaşırıp üzüldüğüm anlar da. Hayal kırıklığı da hissettim, “Daha mutlu olamam herhalde, zirve burası.” dediğim de oldu. Aslında bu kadar içselleştirmek çok da normal bir şey değildi belki ama bundan zerre pişmanlık  duymadım… Her ne kadar yarım kalmışlık hissiyle veda etsemde bir yerlerde çok sevdiğim masal kahramlarım Defne ve Ömer  çoktandır hak ettikleri mutluluğu yaşıyorlardı,bundan sonra da hayatlarına böyle devam edeceklerine de inanıyorum aslında – bu bile beni mutlu ediyor.
Gelelim bu masalın en önemli kahramanları Barış Arduç & Elçin Sangu ‘ya bu şahane anlar için Teşekkürlerin en güzeli onlara. Yollarının hep açık olmasını, her zaman laik oldukları gerçek sevgiyle karşılaşmalarını dilerim. Eminim ki çok daha güzel başarılı, mutlu,huzurlu,sevgi dolu  yılları  olacak, çünkü
“Tam ‘Bu son, bitti, buradan sonra mutlu olamayacağız.’ dediğimiz anda, işte hayatın mucizesi, aşkın mucizesi tam da o anda başlıyormuş.”


Hayatda hep anı yaşamakla yanı sıra, geriye baktığımızda güzel anılarımız olsun temennisi için yaşamıyormuyuz zaten.
 Blog açma fikrim tam da burdan geldi, belki sonradan baktığımda bir sürü şahane,özel anları hatırlatacak bir arşiv olsun istedim. Onun için sadece mutlu eden anları biriktirdim burada. Blog’un ismini merak edenlere kısa bir hatırlatma: “ ElBar” sevgili Elçin ve Barış’ın isimlerinin kısaltması, bu ismi seçmemde hiç bir başka neden yoktur.Kendi adıma söyleye bilirim onları hep başka bir misyon yüklemeden, görmek istediğim gibi değil gördüğüm gibi, sevgi ve saygı çerçevesinde destekledim ve de buna devam edeceğim.
Blogdakı her paylaşımı özenle düzenledim, zaman zaman hd fotoğrafları bulmak için biraz uğraştım ama hep severek yaptım.Bundan sonra da vakit bulduğum sürece en güzel anları biriktirmeye devam edeceğim.Umarım siz de aradığınız haberi ve ya fotoğrafı bulmak istediğinizde, ve ya sadece eskilere bir göz atmak istediğinizde uğrarsınız buraya :) Yorumlarınzı ve ya söylemek istediklerinizi de yazmak isterseniz sabırsızlıkla bekliyorum... 

Sevgilerle,
Nargis ✨ xoxo
Sevgiyle Kalın ...❤️✨
last scene 💖 episode 69 



Backstage and FİNAL party 

                                           

                                          

Some memorable last backstage photos of  KA cast 















Final Party 






SON!❤️

You Might Also Like

0 comments

Archive Blog by nargisa_. Powered by Blogger.